\"Web

Asistenta online

  • Warehouse Management System
  • Enterprise Resource Planning
  • Business Intelligence
  • Customer Relationship Management
  • ESET Antivirus and Firewall

Asistenta online, inseamna ca suntem mereu alaturi de dumneavoastra

Misiunea Scribsoftware a fost si a ramas, inca de la inceputul activitatii sale, analiza de business in vederea achizitiei unui software de tip ERP, CRM, SFA; achizitia softurilor de afaceri, managementul de proiect , furnizarea de solutii software profesionale pentru afaceri si asistenta pentru implementarea acestora. Nu suntem doar furnizori pentru solutia software WinMentor sau alte solutii software pentru afaceri, dar suntem si partenerii dumneavoastra pe intregul proces de achizitie, implementare si utilizare. Dorim sa ne asiguram ca folositi solutia software la potentialul maxim si ca angajatii dumneavoastra sunt bine instruiti in utilizarea acesteia.

Si in acest scop, dar si in scopul de a veni cat mai repede in contact cu clientii nostri si cu cei care au nevoie de informatii si oferte complete, Scribsoftware a dat nastere departamentului de Asistenta online. Solutia de asistenta online este garantia noastra ca va suntem mereu la dispozitie si va ascultam, iar daca pe moment lipsim, aveti optiunea Lasati un mesaj din LiveChat  sau Suport remote din site-ul nostru.

Am inceput anul 2019 cu cateva modificari importante ale platformei noastre de asistenta clienti, pe care le-am implementat in urma feedback-ului primit de la dumneavoastra si de la clientii nostri. In acest mod speram ca toti clientii nostri, inclusiv cei fara experienta in domeniul IT, pot accesa usor serviciul si transmite in timp util problema specifica pe care o au.

Optional, clientul poate atasa documente, cum ar fi o captura de ecran, pentru a detalia problema.

Pentru problemele simple, timpul de raspuns poate fi chiar mai scurt de 60 minute , iar  in cazul unor probleme de functionare mai complexe, solicitarea se poate rezolva, pornind de la cateva ore pana la cateva zile lucratoare.

Pe intreaga durata a procesarii unei solicitari de service, platforma de asistenta online transmite automat mesaje catre client, iar consultantul nostru in domeniu, detaliaza fiecare modificare aparuta in statusul solicitarii.

Acest serviciu de asistenta clienti este disponibil tuturor clientilor care au achizitionat o solutie software furnizata de noi, dar si celor care doresc sa primeasca diverse oferte, informatii sau pur si simplu doresc sa se consulte cu noi in anumite probleme legate de o solutie informatica.


23Mar 2020

Prin fiecare legatura a lantului logistic se afla un numar mare de unitati de marfuri. Pentru a putea implementa eficient   controlul fluxului material, este necesar să avem un sistem ERP, precum WinMENTOR, acesta sa permita integrarea cu un software WMS, care permite in orice moment sa avem informatii detaliate asupra fluxurilor de bunuri de intrare […]

27Aug 2019

In lumea afacerilor actuale ale timpului in care traim si al pietei antreprenoriale impactul si valoarea unui ERP este imposibil de ignorat. Datele si procesele companiei sunt corelate in sistemele ERP, afacerile pot alinia departamente separate si pot imbunatati fluxurile de lucru automatizand toate procesele de business, ducand la o eficientizare maxima a tot ceea […]

20Aug 2019

Cateva detalii despre analiza si desfasurarea acestui proces! Cu scopul optimizarii costurilor si atingerii flexibilitatii dorite, organizatiile isi indreapta atentia spre procesele de lucru, aplicatiile si serviciile care ofera suport pentru acestea. Pentru a va asigura ca organizatia dumneavoastra se mentine in competitie si poate raspunde rapid la schimbarile care au loc in actualul mediu […]

x Close

Like Us On Facebook