Cele mai importante functii ERP pentru e-Commerce

Cele mai importante functii ERP pentru e-Commerce

Un business online poate functiona fara probleme in lipsa unui software de gestiune ERP, mai ales daca utilizeaza o solutie eCommerce capabila sa asigure un nivel ridicat de automatizari. Cu siguranta poti enumera insa rapid cateva activitati care iti consuma in prezent un volum considerabil de timp si de care te-ai debarasa fara sa stai pe ganduri. In functie de specificul afacerii tale eCommerce, poti folosi nenumarate functii ale unui sistem ERP. Chiar daca rezultate similare pot fi obtinute si in alte moduri sau cu ajutorul altor solutii, cateva dintre functiile pe care ti le pune la dispozitie un ERP creeaza o valoare cumulata incontestabila pentru orice magazin online: 

Atunci cand un produs este achizitionat, software-ul ERP va modifica automat cantitatile in inventar, astfel incat stocurile sa fie intotdeauna sincronizate intre platforma e-Commerce si sistemul ERP. Astfel, esti sigur ca nu se pot plasa comenzi pentru produse care nu mai sunt in stoc, vei economisi timp si resurse, iar clientii vor beneficia de cea mai buna experienta de cumparare. 

Sunt putine lucruri mai utile in e-Commerce decat a sti care este situatia financiara a companiei in orice moment si cum se coreleaza ea cu numarul de comenzi, valoarea acestora si stocurile. Un software de gestiune ERP iti ofera toate aceste informatii in rapoarte usor personalizabile, in formate grafice usor de urmarit si de interpretat. 

Care sunt beneficiile conectarii unui magazin online cu un sistem ERP? 

  1. Reducerea muncii manuale

Ce faci daca unul dintre subscriberii la lista ta de email s-a dezabonat? Actualizezi aceasta informatie manual in CRM-ul sau ERP-ul tau? Asta poate lua ore bune in fiecare saptamana, in functie de marimea bazei tale de abonati. Similar si pentru alte activitati comune in e-Commerce: actualizarea preturilor pe mai multe canale de vanzare, operatiuni de inventariere si asa mai departe. 

  1. Mai putine erori

Integrarea sistemelor de baza ale magazinului tau online elimina complet aceste erori. Datele sunt migrate automate, flow-ul este in timp real, iar accesul tuturor angajatilor la informatii inter-departamentale este mult simplificat. 

  1. Cresterea productivitatii

A fost o perioada cand, in magazinele mari, existau oameni platiti exclusiv pentru a indosaria si gestiona acte. Acum acest lucru nu se mai intampla. Majoritatea operatiunilor financiare se desfasoara in soft-uri dedicate, asa ca ai nevoie doar de oameni foarte bine pregatiti care sa le gestioneze. Productivitatea a crescut deja. 

  1. Cresterea si consolidarea vanzarilor

Acesta este aspectul care ne intereseaza cel mai mult, nu? Integrarea unui software de gestiune ERP cu magazinul online face vanzarile mult mai simplu de efectuat, mai ales daca lucrezi cu mai multe canale: magazin clasic, magazin online, vanzari en-gross catre parteneri, vanzari directe pe social media. 

  1. Imbunatatirea serviciilor de customer support

Cumparatorii de azi te pot contacta via email, social media, telefon sau web chat. Atunci cand o fac, se asteapta ca tu sa ai deja toate informatiile despre istoricul lor, pentru a le putea oferi raspunsuri rapide si pertinente. Daca aceste date sunt imprastiate in mai multe sisteme si platforme, va fi extrem de dificil sa oferi aceste raspunsuri rapide si corecte. 

Deci, alinierea la viitor nu este chiar atat de complicata daca apelam la un software sau o solutie care sa ne ajute in integrarea cat mai rapida si cu costuri cat mai reduse la aceasta. Daca va doriti o astfel de afacere, puteti sa ne contactati telefonic sau pe mail si impreuna, vom gasi solutia cea mai eficienta afacerii dumneavoastra! Pentru mai multe informatii, intrebari, nelamuriri, va stam la dispozitie atat prin intermediul functiei de chat de pe site, cat si telefonic sau la sediul nostru.