Web
Analytics

Cum ne ajuta un CRM sa ne eficientizam afacerea in aceste timpuri

Home/CRM, SoftONE/Cum ne ajuta un CRM sa ne eficientizam afacerea in aceste timpuri

CRM-ul coreleaza activitatile interne din cadrul companiei si le eficientizeaza, creste productivitatea si va ofera o imagine clara asupra afacerii dvs. Cu ajutorul acestui soft va este mai usor sa adunati toate informatiile intr-un singur loc: aveti acces facil la clientii dv. (unde puteti verifica oricand statusul acestora, istoricul, discutiile pe care le-ati purtat de-a lungul timpului si orice tranzactie avuta cu acestia), de asemenea reduceti costurile operationale, iar pe baza rapoartelor avansate si detaliate puteti face previziuni, analize complete a procesului de vanzare si negociere, determinand potentialul de vanzare a fiecarei oportunitati.

CRM-ul este o combinatie de proceduri, procese si strategii implementate intr-o organizatie, cu scopul de a unifica interactiunile cu clientii si de a valorifica informatiile despre acestia. Implementarea sistemelor de tip CRM sustin atragerea celor mai profitabili clienti si generarea de noi oportunitati pentru clientii existenti. Va invitam la o discutie (LiveChat sau telefonica), pentru a stabili cum ar putea un CRM sa beneficieze business-ul dumneavoastra in functie de procesele si individualitatea companiei.

CRM–ul acopera 4 componente de afaceri:

  1. Operatiunile Front-Office – se refera la interactiuni directe cu clientul: intalniri, prezentari, telefoane, email-uri, servicii online etc.
  2. Operatiunile Back-Office – procese care au efecte implicite asupra activitatilor de front-office (marketing, prospectare, service);
  3. Managementul relatiilor de business cu alte companii: parteneri, furnizori, vendori, retaileri, influenceri, leaderi de opinie, presa. Aceasta componenta presupune activitati de front-office, precum si de Back-Ofice;
  4. Analiza – centralizarea datelor pentru a elabora campanii de marketing, strategii de vanzare, fluxuri intuitive si eficientizarea lucrului.

Produsele software de tip CRM permit implementarea unei strategii de Gestionare a Relatiilor cu Clientii in cadrul unei companii. Aceste produse includ functionalitati utile de tip Customer Relationship Management care ajuta intreprinderile sa automatizeze si sa gestioneze o gama larga de activitati, in special cele referitoare la interactiunile cu clientii si protentialii clienti. Cu un produs CRM, companiile pot configura rapid un sistem de management al relatiilor cu clientii pentru activitatile lor si pot folosi acelasi sistem pentru a gestiona si facilita cresterea productivitatii in vanzari, marketing, service si suport.

Pastrati datele si documentele in ordine

Daca utilizati in continuare documente de hartie si sisteme de arhivare invechite, cu siguranta, veti intampina intarzieri si erori care vor genera frustrare si o scadere a productivitatii. Acelasi lucru este valabil si daca stocati datele local: si aceasta optiune poate duce la intarzieri semnificative si va poate afecta fluxurile de lucru. O solutie CRM in Cloud va permite sa partajati date si, in acelasi timp, sa mentineti o ierarhie structurala. Drept urmare, toate persoanele autorizate pot avea acces la orice informatii relevante, intr-un termen si buget specificat.

Cresteti eficienta angajatilor

Una dintre cele mai importante investitii pe care trebuie sa le valorificati sunt angajatii dumneavoastra. Chiar si in cazul top management-ului, s-a estimat ca acestia petrec doar 40% din timpul lor pentru activitati productive. Restul de 60% din timpul lor este pierdut cu intreruperi frecvente si gestionarea mai multor canale de comunicare. Cu o solutie CRM cloud, puteti stabili cu usurinta o platforma de comunicare unificata si, in consecinta, sa eficientizati comunicatiile eliminand intarzierile si confuziile.

Mentineti un ritm de lucru constant cu tehnologia Cloud

Intr-o lume ideala, toate operatiunile de business s-ar realiza fara probleme, in conformitate cu necesitatile pe termen lung si programele prestabilite. Cu toate acestea, in lumea reala, trebuie sa ne ocupam de cereri, probleme si task-uri neplanificate care trebuie finalizate cat mai curand posibil. Daca nu aveti un flux de lucru bine definit, in mod cert veti intampina intreruperi si erori in distribuirea sarcinilor. O platforma bazata pe tehnologia Cloud permite gestionarea proceselor in timp real, prin directionarea problemelor urgente catre persoanele potrivite si, prin urmare, asigura procesarea rapida a sarcinilor si fluxuri de lucru mai eficiente.

Asigurati delegarea corespunzatoare

Este foarte important ca managerii sa poata distribui task-urile persoanelor potrivite, deoarece acest lucru asigura eficienta maxima. De multe ori, principalul motiv pentru care nu se face treaba in mod corespunzator este alocarea unui task catre mai multi responsabili. Si intr-o astfel de situatie, o solutie CRM in Cloud se poate dovedi a fi valoroasa, intrucat va permite gestionarea mai multor sarcini prin intermediul unei platforme unice. Astfel, aveti posibilitatea de a stabili o metoda clara de distribuire a task-urilor intre multe echipe astfel incat, in final, sa reduceti confuzia si erorile si sa cresteti productivitatea!

Ce functii iti ofera o platforma CRM

La Scribsoftware oferim solutii de sisteme CRM personalizate, in functie de specificul si nevoile afacerii dumneavoastralor.

Iata cele mai populare functii solicitate de clientii nostri in dezvoltarea aplicatiilor CRM:

  • Vanzari: contracte, date de contact ale potentialilor clienti;
  • Marketing: newsletter, profilare, segmentare, bugete, actiuni de promovare;
  • Asistenta si service: istoricul problemelor / defectiunilor / reparatiilor;
  • Project management: gestiune resurse, optimizare costuri, analiza rezultate.

Cu scopul de a obtine cat mai multe beneficii in urma implementarii CRM, fluxurile de lucru pentru functionalitatile selectate trebuie sa se alinieze la sistemele CRM utilizate. Acest lucru necesita deseori schimbari in activitatea angajatilor, cum ar fi introducerea datelor de vanzari in sistemul CRM in loc de inregistrarea lor pe hartie sau foi de calcul. Fara astfel de modificari care sa asigure utilizarea corespunzatoare a acestora, sistemele CRM vor avea o valoare limitata. Aceasta utilizare este de obicei axata pe zone functionale, adica nu intreaga firma va avea nevoie sa utilizeze sistemul, ci numai personalul din domeniile alese, cum ar fi vanzarile si managerii de afaceri, care il folosesc pentru a monitoriza activitatea.

Pentru a implementa un sistem CRM este necesara alegerea functiilor si caracteristicilor oferite de produsul software CRM, astfel incat sa se poata stabili care dintre acestea vor fi utile si pot fi utilizate in cadrul companiei. Pentru inceput, poate fi ales un subset simplu, care permite testarea sistemului si ulterior poate fi crescut treptat gradul de utilizare al acestuia pentru mai multe activitati.

Se poate decide, de asemenea, inceperea utilizarii sistemului CRM de catre un grup de utilizatori pentru o utilizare de proba. Odata ce au fost selectate functiile care vor fi utilizate intial, sistemul CRM poate fi instalat si configurat pentru a sprijini fluxurile de afaceri specifice. Utilizatorii vor avea nevoie de indrumari privind modul in care vor utiliza sistemul in cadrul activitatii lor, pentru a asigura utilizarea corecta a sistemului, conform planului. Dupa o initiala punere in aplicare cu succes, pot fi alese functii noi ale sistemului CRM pentru a acoperi activitatile suplimentare ale afacerii.

Alegeti un CRM software pentru afacerea dumneavoastra si transformati fiecare informatie din baza de date intr-o oportunitate! Indiferent de nisa afacerii pe care o gestionati si o conduceti, indiferent de dimensiunea si domeniul de activitate, la Scribsoftware gasiti impreuna cu echipa noastra, solutiile CRM de care aveti nevoie.

Activ