fbpx

Cum reduci costurile cu WinMENTOR ENTERPRISE

Home/CRM, ERP, News, SoftONE, WinMENTOR/Cum reduci costurile cu WinMENTOR ENTERPRISE

Efectele tehnologiei asupra operatiunilor comerciale sunt extrem de importante, indiferent de marimea afacerii. 

Tehnologia iti aduce multe beneficii, care te vor ajuta sa castigi foarte mult timp, sa maresti productivitatea si eficienta, sa castigi bani si sa obtii rezultate valoroase care sa iti multumeasca clientii. 

Cel mai simplu calcul pe care il poti face este sa vezi cate ore/om iti salveaza tehnologia in anumite procese si activitati din cadrul companiei. Mai mult, tehnologia are si un efect pozitiv asupra culturii din cadrul companiei, relatiile comerciale sau de afaceri, dar si asupra securitatii informatiilor confidentiale. 

Cel mai important beneficiu a fost si va ramane cel legat de capacitatea companiei de a comunica cu proprii clienti. Este extrem de necesar ca angajatii sa interactioneze rapid si clar cu clientii, indiferent daca discutam de comunicarea directa sau de punerea le dispozitie a unor platforme care sa gazduiasca informatii valoroase pentru acestia. De exemplu, transferarea unor informatii si documente intr-o zona geografica extinsa doar prin accesarea unui buton, oferind astfel o interactiune facila intre afacere si clienti, te ajuta sa iti creezi o imagine publica, in piata, mai puternica. 

 O analiza de stoc ar trebui sa poata sa scoata in evidenta problemele pe care le aveti cu sotucrile si sa va dea solutii de remediere a acelor probleme. 

In mod normal in foarte multe companii nu exista o analiza de stoc facuta profesional si care sa duca la stabilirea unor parametri de stoc, a unui mod de lucru, iar in final la reducerea sotucrilor. 

Reducerea valorii stocurilor, la fel ca optimizarea proceselor, este o activitate continua in companie, o activitate cre trebuie facuta periodic cu scopul final de a reduce stocurile. Reducerea valorii stocurilor are efecte directe si rapide in cash flow-ul companiei. 

De asemenea are efectul de a reduce necesarul de spatiu de depozitare, necesar care se traduce, de asemenea, in bani. 

Cum se face o analiza de stoc? 

De obice, o analiza de stoc este o operatiune complexa pentru ca sunt multe date de analizat. Daca nu aveti instrumentele necesare e foarte dificil de facut, mai ales in companiile care a produse multe pe stoc. 

Analiza trebuie sa ia in considerare urmatoarele elemente: 

  • valorile stocurilor pe fiecare produs in anumite perioade de timp, 
  • intrarile de marfa pe fiecare produs pe perioada analizata intial 
  • iesirile de produs pe fiecare produs pe aceiasi perioada. 

Toate aceste date trebuiesc corelate si analizate corelat, iar in urma analizei trebuie sa rezulte actiuni care trebuiesc facute asupra aprovizionarii de marfa. Aprovizionarea de marfa, impreuna cu iesirile de marfa imfluenteaza major valoarea stocurilor. 

Daca iesirile nu sunt planificate si sunt extrem de fluctuate, iar aprovizionarea nu este suficient de flexibila se ajunge rapid la rupere de stoc. 

Planificarea corecta pentru aprovizionare depinde in mod direct de o prognoza / estimare a cererii pietei. Daca ai si activitati de productie, este necesara si planificarea acestora, astfel incat sa satisfaci cererea estimata. 

O tehnica simpla de estimare a vanzarilor este sa te folosesti de informatiile legate de vanzarile din trecut, ajustandu-le pentru prezent (in functie de contextul actual din piata). De exemplu, estimarile pot fi influentate de marketing, iar aceste actiuni pot fi luate in calcul in solutia noastra ERP atunci cand faci prognoze. 

Planul pentru aprovizionare si achizitie este dependent de un sistem care sa iti ofere informatii corecte, in timp real. WinMENTOR ENTERPRISE este ideal pentru dezvoltarea si executarea planului dumneavoastra de afecri, pentru ca integreaza toate departamentele ce sunt responsabile de achizitie, productie si vanzare, iar toate informatiile ajung si la contabilitate sub forma de note contabile generate automat de catre sistem. 

Cum reduci costurile cu WinMENTOR ENTERPRISE? 

WinMENTOR ENTERPRISE iti indica ce sa comanzi, cat sa comanzi, cand sa comanzi si unde sa stochezi marfa, astfel incat sa obtii un echilibru perfect intre profitabilitatea afacerii si calitatea serviciilor oferite clientilor. 

Sistemul iti permite sa reduci investitia in stocuri si sa cresti productivitatea angajatilor datorita functionalitatilor ce automatizeaza activitatile specifice aprovizionarii, precum planificarea necesarului de stoc sau generarea comenzilor de aprovizionare, transfer sau productie. Nu in ultimul rand, interfata intuitiva a sistemului permite angajatilor sa evalueze situatia stocurilor mult mai repede si sa identifice in timp util eventuale probleme. 

Ce beneficii iti ofera solutia de optimizare a stocurilor? 

Cash-flow pozitiv pentru companie 

Marfurile reprezinta o imobilizare de capital, iar atata timp cat stau in depozit, nu fac altceva decat sa genereze costuri din ce in ce mai mari, ajungand de multe ori sa isi piarda din valoare. WinMENTOR ENTERPRISE te ajuta sa stochezi cantitatea optima de marfa, ceea ce inseamna ca vei putea evita atat situatiile de suprastoc, in care trebuie sa suporti cheltuieli mari de depozitare, cat si cele de substoc, care pot sa duca la scaderea vanzarilor. Mai mult, sistemul ia in calcul toate variabilele care ar putea influenta marimea cererii, precum sezonalitatea sau trendurile, astfel incat stocurile sa fie permanent corelate cu vanzarile. 

Clienti fericiti 

Satisfacerea cerintelor clientilor presupune capacitatea de a le oferi exact produsele pe care si le doresc, atunci cand si le doresc. Pe baza comenzilor de client anterioare, este previzionata cererea viitoare, iar pornind de la aceasta, sistemul calculeaza zilnic cantitatea de marfa necesara pentru a o acoperi. Iar daca este integrat si cu sistemul ERP al companiei, toate ordinele de transfer sau de achizitie vor fi transmise automat catre acesta pentru a fi procesate in cel mai scurt timp, ceea ce face ca livrarea sa se poata realiza mai rapid. Astfel, cu WinMENTOR ENTERPRISE reusesti sa ai clienti mai multumiti fara costuri mari si fara a fi nevoit sa stochezi cantitati mari de marfa. 

Angajati mai productivi 

Activitatile precum: verificarea manuala a stocurilor a mii de produse, setarea cantitatilor minime si maxime sau a stocurilor de siguranta pentru fiecare in parte, precum si stabilirea surselor de unde vor fi procurate marfurile necesare pentru acoperirea comenzilor de client sunt extrem de neproductive si consumatoare de timp. Cu solutia noastra ERP angajatii beneficiaza de modalitati facile de verificare a stocurilor unui numar mare de produse, prin gruparea acestora in functie de anumite caracteristici comune. In plus, sistemul permite programarea verificarilor pe fiecare grup in parte si setarea de alerte care sa ii avertizeze atunci cand trebuie sa verifice un anumit grup. 

Deci, alinierea la viitor nu este chiar atat de complicata daca apelam la un software sau o solutie care sa ne ajute in integrarea cat mai rapida si cu costuri cat mai reduse la aceasta. Daca va doriti o astfel de afacere, puteti sa ne contactati telefonic sau pe mail si impreuna, vom gasi solutia cea mai eficienta afacerii dumneavoastra! Pentru mai multe informatii, intrebari, nelamuriri, va stam la dispozitie atat prin intermediul functiei de chat de pe site, cat si telefonic sau la sediul nostru.

Activ