Web
Analytics

De ce o companie are nevoie de managementul de documente? Automatizarea facturilor si managementul fluxului de documente

Home/Produse/De ce o companie are nevoie de managementul de documente? Automatizarea facturilor si managementul fluxului de documente

Automatizarea facturilor nu este altceva, decat solutia inteligenta de procesare a volumelor mari de facturi dintr-o companie, indiferent de forma in care acestea au fost receptionate (pe hartie, trimise pe email sau fax, etc).

Orice afacere sau companie, trebuie sa inteleaga ca birocratizarea departamentelor contabile si economice, nu inseamna altecva, decat scaderea randabilitatii companiei. Departamentul contabil trebuie sa fie tehnologizat si adus in pas cu noile trenduri ale softurilor contabile, unul dintre acestea fiind WinMENTOR, care au capacitatea de a inregistra, scana si prelua datele din facturi, interpreta si valida aceste date cu informatiile deja existente in sistemele informatice ale companiei. Fata de un proces standard, manual, de procesare facturi, automatizarea acestor procese va aduce companiilor beneficii substantiale de timp, de procesare si de costuri.

Solutia de automatizarea facturilor sau a oricaror documente de tip financiar (chitante, notificari de plata, confirmari de plata, etc) elimina procesarea manuala a acestora si in acelasit timp, elimina si erorile umane care intervin, automatizeaza si simplifica fluxul de facturi, eficientizeaza fluxurile de lucru interne, ajuta la evaluarea corecta a fluxului de incasari si plati si la cresterea productivitatii personalului, oferind o acuratete maxima.

Managementul fluxului de documente inseamna gestionarea activitatilor de producere, urmarire, editare, stocare si gestionare a documentelor asociate unui proces de business.

De ce o companie are nevoie de managementul de documente?

  • Complexitatea gestionarii si procesarii documentelor
  • Timp pretios alocat alocat inregistrarii si cautarii documentelor
  • Intrarile provin din diverse medii (fax, mail, fizic)
  • Administrarea informatiilor eficienta
  • Cunoasterea statusului documentelor
  • Alocarea documentelor unui flux de lucru predefinit
  • Evitarea pierderii unor informatii sau documente importante
  • Reliminarea riscului erorilor uamne
  • Alocare eficienta a resurselor proprii
  • Timpul de raspuns relativ mare

Cu ajutorul unei solutii de document management utilizatorii vor gestiona intregul flux de documente in mod eficient. Acestia afla imediat prin intermediul alertelor primite pe e-mail cand li s-a alocat o noua sarcina sau cand trebuie sa intervina pe un document, iar managerii pot monitoriza, identifica si asista eventualele intarzieri din cadrul fluxurilor de lucru.