fbpx

Ce presupune deschiderea si care sunt avantajele unui magazin online?

Home/ERP, News, SoftONE, WinMENTOR/Ce presupune deschiderea si care sunt avantajele unui magazin online?

Magazinele online reprezinta un model de afacere profitabila, in special in ultima perioada, prezentand numeroase avantaje atat pentru antreprenorii care aleg aceasta posibilitate, dar si pentru consumatori de asemenea. Mai ales daca e vorba de produse ce nu necesita o urgenta imediata, clientii prefera sa acceseze un site si sa isi aleaga de acolo decat sa se deplaseze la cel mai apropriat magazin clasic. Acest lucru este preferat si de cei care locuiesc in mediul rural si nu au posibilitatea de a cumpara anumite lucruri de la magazinele din localitatea respectiva.

Ce presupune deschiderea unui magazin online?

Un magazin online ar putea fi vazut ca un site in care un antreprenor are posibilitatea de a-si prezenta oferta si de o comercializa catre publicul larg. Site-ul trebuie pus foarte bine la punct, structurat pe categorii si subcategorii pentru a facilita accesul clientilor. De asemenea, informatii complete trebuie oferite pentru fiecare produs in parte, impreuna cu specificatii si bineinteles, cu pretul. Trebuie definite si modalitatile de plata si de distribuire, precum si perioada necesara pentru livrarea produselor si costul acesteia.

Un alt avantaj al magazinelor online il reprezinta procesarea rapida a platii. In procesul de creare magazin online, designer-ul web va implementa site—ului diferite optiuni de plata, cum ar fi PayPal, Google Checkout, plata cu un card bancar, plata la primirea coletului sau chiar Moneybookers, incat utilizatorul website-ului sa aleaga cea mai viabila optiune pentru el.

Un magazin online este mult mai eficient fata de un magazin fizic. Nu este nevoie de personal numeros, nu trebuie sa platim sume colosale pentru chirie si alte servicii de intretinere.

Vanzarea online reprezinta una din cele mai mari oportunitati comerciale ale momentului, iar platformele de comert electronic au cunoscut in ultima perioada un succes uimitor. Daca nu te-ai gandit inca sa iti deschizi un magazin online, acum este momentul sa o faci!

Care sunt avantajele unui magazin online? – Esti cu un pas inaintea competitorilor!

O cota de piata ridicata iti asigura si un venit pe masura. De aceea este important sa te impui in fata competitiei printr-o viteza de reactie crescuta la cererile clientilor, disponibilitate ridicata, dar si prin modalitati inovatoare de promovare. Mai mult decat atat, trebuie sa te asiguri ca te adresezi unui numar cat mai mare de clienti.

Un magazin online:

  • Este disponibil 24/7 si poate fi accesat de oriunde exista conexiune la internet

  • Nu este limitat de programul de lucru sau de numarul de angajati

  • Iti pune la dispozitie noi metode de promovare specifice mediului online: bannere, newslettere etc.

  • Iti ofera acces la noi categorii de consumatori, cum ar fi cei care prefera comertul online in detrimentul celui traditional

  • Iti gestionezi mai bine resursele financiare

  • Componenta financiara este importanta pentru orice afacere. Implementand un magazin online:

  • Ai costuri de administrare mai mici, pentru ca intretinerea unui magazin online este mai ieftina decat a unuia fizic

  • Ai nevoie de mai putini angajati, astfel ca si cheltuielile cu personalul vor fi semnificativ reduse

  • Imbunatatesti cash-flow-ul prin integrarea in portal a modalitatilor de plata online, oferind clientului posibilitatea de a plati pe loc

  • Modalitatile de atragere si fidelizare a clientilor in mediul online sunt mai usor de controlat din punct de vedere al costurilor, iar posibilitatile detaliate de monitorizare si optimizare permit desfasurarea de campanii de marketing de succes

Oferta de vanzare rapida

As vrea sa mai adaug ceva la cele prezentate anterior:  De cate ori ati cerut o oferta la un furnizor si acesta parea ca nu mai ajunge cu ea la fax sau la computer ca sa vi-o transmita?   Daca aveti acces la internet probabil ca ati prefera sa intrati pe pagina de web a acestuia si sa o salvati direct de acolo fara sa mai consumati timp si bani cu telefoane si faxuri. Si probabil ca si furnizorul ar prefera sa nu consume timp si bani cu asta. Mai ales daca dupa ce primiti oferta descoperiti ca nu are ce va intereseaza (adica si dvs. si el ati pierdut timpul degeaba).   Un magazin electronic rezolva problema si pentru vanzator si pentru cumparator. Acesta din urma poate sa se informeze rapid despre oferta vanzatorului vizitand magazinul electronic. Rezultatul este ca se fac economii de ambele parti.

De ce sa alegi magazinul online de la Scribsoftware?

  • Este flexibil si ofera modalitati variate de promovare

  • Platforma de comert online de la Scribsoftware este usor de gestionat si promovat. In plus, beneficiezi de un magazin online optimizat pentru un numar mare de produse, cu un design 100% customizabil.

  • Daca detii mai multe magazine online, ai posibilitatea sa le controlezi in cadrul aceleiasi platforme si poti prelua comenzile de pe mai multe magazine intr-unul singur

  • Alegi instrumentele de marketing care ti se potrivesc cu un software de gestiune ca si SoftONE Cloud ERP sau WinMENTOR ENTERPRISE integrat: sisteme de cupoane, preturi promotionale, discounturi cantitative sau calitative, pagini speciale pentru produsele noi, produse asociate sau produse cadou, reduceri , etc

  • Datele tale sunt in siguranta pentru ca ai posibilitatea sa acorzi drepturi de administrare fiecarui utilizator in parte in functie de rolul pe care il are

  • Este usor de utilizat de catre clienti

Pentru a-i convinge sa cumpere, trebuie sa le oferi clientilor un magazin online usor de utilizat, in cadrul caruia sa isi poata gasi rapid produsele sau serviciile care li se potrivesc.

Platforma de comert online de la Scribsoftware va ofera:

  • Filtre de cautare dinamica, imagini pentru produse cu posibilitate de zoom, wishlist, produse/categorii recent vizualizate

  • Filtre dupa cuvintele cheie ale produselor si lista de cuvinte cheie pentru cautari populare

  • Cataloage 100% customizabile, posibilitatea de a efectua comparatii intre produse si de a lasa comentarii pentru acestea

  • Posibilitatea de a efectua comenzi in doar doi pasi: comanda si alege metoda de plata

  • Vizualizarea cosului de produse si calculul exact al tuturor taxelor, inclusiv cele de transport

  • Integreaza tehnologii de ultima generatie

  • Iti punem la dispozitie cele mai moderne tehnologii implementate in platforma de comert online, pentru a le asigura clientilor tai cea mai buna experienta de cumparare online:

  • Include functionalitati de optimizare pentru cele mai populare motoare de cautare

  • Este integrat cu comparatorul de preturi

Magazin online integrat cu un program de gestiune ERP

Optimizezi procesele interne

Procesarea comenzilor presupune: emiterea documentelor de plata, pregatirea produselor si apoi livrarea lor catre clienti. Aceasta activitate este de durata si implica o atentie sporita din partea angajatilor, orice greseala sau intarziere putand duce la pierderea unui client. Insa odata cu integrarea platformei online cu un soft de gestiune ca si WinMENTOR ENTERPRISE, toate aceste riscuri sunt reduse semnificativ:

  • Dupa ce este plasata pe site, comanda este trimisa automat catre programul de gestiune integrat. Pe baza ei va fi creata factura de client, iar odata cu aceasta este generata automat si nota contabila

  • Preturile din ERP sunt disponibile si pe site. Odata cu modificarea listelor de pret din softul de gestiune, sunt actualizate automat si cele din magazinul online

  • Pentru ca timpul dedicat activitatilor operationale este mai mic, angajatii pot procesa si livra mai multe comenzi intr-un timp mai scurt

  • Comunicarea cu fiecare client este personalizata: acestia pot vizualiza statusul comenzilor plasate, discounturile de care pot beneficia, un istoric al achizitiilor sau isi pot alege o metoda de plata si livrare apropiata nevoilor lor

Oferi servicii de calitate clientilor

  • Pe langa beneficiile oferite de magazinul online, integrarea acestuia cu un soft de gestiune ca si WinMENTOR ENTERPRISE contribuie semnificativ la cresterea satisfactiei clientilor:

  • Ai posibilitatea sa actualizezi si sa afisezi in timp real stocul disponibil al produselor

  • Comenzile plasate de clienti pe site sunt trimise automat catre WinMENTOR, fara interventia vreunui angajat, astfel ca riscul de aparitie a erorilor este minim

  • Transmiterea automata a comenzilor iti permite sa le pregatesti intr-un timp mult mai scurt si sa le livrezi cat mai repede clientilor

Alte avantaje ar fi:

  • Imbunatatirea comunicarii cu clientii. Daca la inregistrarea clientilor în magazin le-ati cerut permisiunea de a le trimite mesaje cu ofertele si promotiile dumneavoastra atunci aveti la dispozitie un instrument puternic si ieftin de promovare: mesaje electronice catre clientii existenti. Acestia stiu cine sunteti si au cumparat deja de la dvs., deci este posibil si probabil sa mai cumpere daca isi aduc aminte la momentul potrivit.

  • Simplificarea preluarii comenzilor de la clienti deja existenti. Daca au acces la internet acestia vor aprecia economia de timp si bani in efectuarea de comenzi. Nu mai trebuie sa va ceara oferta actualizata, sa completeze formulare sau sa va sune pentru a comanda. Pur si simplu intra pe site-ul dumneavoastra, isi aleg produsele dorite, le pun in cos si trimit comanda, primind automat sau manual, pe email, confirmarea acesteia.

  • Clientul are acces la orice magazin, din orice loc, fiindu-i necesar doar un computer conectat la Internet. Avand in vedere varietatea produselor comercializate online, clientul beneficiaza de un spectru larg din care isi poate alege obiectul sau serviciul dorit. Atributele cumparaturilor prin Internet sunt, asadar, comoditatea si economia de timp.

  • Clientul unui magazin virtual este privilegiat fata de clientul unui magazin clasic, offline: in primul rand, are acces la mult mai multa informatie despre produsul dorit, aceasta aflandu-se la doar un click distanta. Apoi intervine factorul de comoditate si de intimitate a procesului de cumparare. Astfel, cumpararea devine mult mai personala, devine un act de vointa luat in conditii optime, fara stress si fara graba.

  • Un alt avantaj este ca intr-un magazin virtual, clientul gaseste sute sau chiar mii de modele dintr-o categorie de produse, ceea ce este practic imposibil intr-un magazin fizic, din lipsa spatiului pentru expunere.

  • Pretul, reprezinta un alt avantaj ce nu poate fi ignorat. Costurile functionarii unui magazin virtual sunt mai mici decat cele ale unui magazin fizic, fapt ce se traduce printr-un pret atractiv pentru client. De cealalta parte, comerciantul virtual beneficiaza de costuri mai mici decat comerciantul fizic.  Spre deosebire de acesta din urma, magazinele virtuale nu platesc chirii, nu au nevoie de aceeasi forta de munca deci, implicit, cheltuielile scad.

Deci, alinierea la viitor nu este chiar atat de complicata daca apelam la un software sau o solutie care sa ne ajute in integrarea cat mai rapida si cu costuri cat mai reduse la aceasta. Daca va doriti o astfel de afacere, puteti sa ne contactati telefonic sau pe mail si impreuna, vom gasi solutia cea mai eficienta afacerii dumneavoastra!

Activ