Web
Analytics

Soluţii – HoReCa

Home/Echipamente SPECIFICE/Soluţii – HoReCa

Soluţii – HoReCa

Utilizarea echipamentelor permite firmelor care activează în acest sector de activitate:

  • să-şi eficientizeze activitatea, datorită utilizării de terminale mobile pentru preluarea comenzilor şi transmiterea acestora către bucătărie sau bar. Deasemenea, este posibilă emiterea şi încasarea notelor de plată în cel mai scurt timp, prin utilizarea imprimantelor portabile.
  • reducerea erorilor de comunicare, datorită utilizării terminalelor mobile, necesare pentru preluarea comenzilor de la clienţi şi transmiterea automată a informaţiei către bucătărie sau bar (listarea comenzilor se face pe imprimante termice instalate în aceste locaţii); în acest mod se elimină înregistrarea informaţiei pe medii perisabile şi se asigură un flux rapid al informaţiei, de la ospătar la bucătar.
  • reducerea substanţială a întârzierilor de livrare datorate omisiunilor ospătarilor sau a bucătarilor. Informaţia preluată de către ospătar este transmisă imediat bucătarului, împreună cu toate solicitările personalizate ale clientului. Comanda clientului se transformă automat în comandă către bucătarie sau bar, sistemul urmărind permanent starea acesteia.
  • o creştere a satisfacţiei clienţilor  datorată reducerii timpului de aşteptare dintre comandă şi livrare, listarea operativă a notelor de paltă, utilizarea unui sistem de carduri pentru fidelizarea acestora.

Echipamente utilizate:

  • terminale mobile portabile;
  • imprimante termice;
  • imprimante termice mobile;
  • echipamente necesare comunicaţiei wireless;
  • imprimante de carduri.

În cazul în care activitatea d-voastră se desfăşoară în domeniul HORECA este necesară implementarea acestor soluţii pentru reducerea fraudelor realizate de către angajaţi asupra companiei cât şi a clienţilor d-voastră, creşterea gradului de supraveghere a angajaţilor,a tuturor tranzacţiilor realizate de către aceştia, un control strict al bucătăriei şi al stocurilor din magazie şi bar, cu efecte benefice asupra profitabilităţii activităţii şi a satisfacţiei clienţilor.