Web
Analytics

HoReCa o industrei a viitorului

Home/General/HoReCa o industrei a viitorului


HoReCa este o abreviere folosita in Europa pentru industria de servicii alimentare. Termenul este o abreviere silabica a cuvintelor Hotel-Restaurant-Cafenea si a fost folosit prima data in Olanda, astazi fiind utilizat pentru Hoteluri, Restaurante si Catering, deoarece se considera ca spatiile precum cafenelele si cantinele pot fi incluse in categoria restaurante.

In ultimii ani, extinderea mondiala a serviciilor turistice, globalizarea, dezvoltarea a transporturilor aeriene, dar si posibilitatile financiare tot mai mari ale consumatorilor care aleg foarte mult sa calatoreasca, sa petreaca sejururi si vacante la hotel, pensiuni, au facut ca industria HoReCa sa cunoasca o dezvoltare deosebita atat pe plan mondial cat si particular pe tari, iar prestatorii de servicii care activeaza in acest domeniu sa isi imbunatateasca activitatea.

Astfel, beneficiile nu au intarziat sa apara: o piata cu o valoare adaugata tot mai mare, o clientela care poate fi fidelizata si o foarte buna posibilitate de promovare.

HoReCa a fost si anul trecut, una dintre cele mai profitabile industrii din Romania. Cresterea permanenta a ofertei in materie de servicii si produse, deschiderea consumatorilor catre influente multiculturale si turism, dar si legislatia flexibila in ceea ce priveste infiintarea unei afaceri sunt doar cativa dintre factorii care influenteaza in mod direct competitivitatea crescuta in acest sector.

Scribsoftware va ofera atat solutii software cat si hardware pentru domeiul HoReCa, dar si integrarea cu diverse sisteme periferice, asigurand in acest fel implementarea si intretinerea unui flux de lucru complet pentru afacerea dumneavoastra.

Deoarece, echipa noastra stie ca timpul este esential intr-o afacere, iar gestionarea eficienta a acestuia poate face diferenta dintre o afacere de succes si una mai putin performanta. Noi va oferim solutii complete HoReCa care permit gestionarea eficienta a stocurilor, evaluarea vanzarilor, administrarea bazelor de date centralizate, managementul de personal, precum si derularea si eficientizarea diverselor operatiuni specifice afacerilor acestei industrii a viitorului.

Mai putine activitati de rutina, mai putine erori inseamna ca veti avea mult mai mult timp pe care sa il dedicati clientilor dumneavoastra, crescandu-va astfel afacerea prin prisma calitatii serviciilor.