La ce ne ajută un ERP in HoReCa? 5 motive să apelăm la această soluție!

ERP in domeniul HoReCa

Dinamica pietei actuale, competitivitatea, dar si presiunea contextului economic, au impus intr-un fel sau altul, datorita acestor conjuncturi, companiilor din domeniile retail si HoReCa sa adopte solutii de eficientizare a operatiunilor pentru o profitabilitate marită.

Astfel, foarte multe companii din retail si HoReCa, au inceput implementarea unor solutii ERP, special create pentru a acoperi cerintele si nevoile acestora, in special a celor care au si realizeaza un volum mare si flux rapid de vanzari.

Pentru cei care nu au inca intiparita notiunea de HoReCa, aceasta nu este altceva, decat o abreviere folosita in Europa pentru industria de servicii alimentare. Termenul este o abreviere silabica a cuvintelorHotel/Restaurant/Cafenea.

Deoarece acest sector dispune de cea mai mare crestere in ultimii ani, Scribsoftware va ofera o solutie software care sa vina in ajutorul dumneavoastra si care gestioneaza eficient activitatea firmelor care ofera solutii de cazare, restaurant, bar, fast-food, cafenea, catering si autoservire sau alte domenii incluse.

La ce ne ajuta un ERP in HoReCa? 5 motive sa apelam la aceasta solutie!

1. Preluarea comenzilor de pe telefoane mobile

Solutia noastra ofera ospatarilor posibilitatea de a prelua comenzile clientilor chiar de pe telefonul mobil. Produsele sunt grupate pe categorii si sunt usor de regasit, in acest fel, comenzile clientilor fiind gestionate pe stari (preluat, in pregatire, finalizat, livrat). O comanda preluata poate fi vizualizata in timp real de catre toate punctele interesate sau aflate in “circuit”. In acest fel timpul de asteptare la masa se reduce considerabil.

2. Optimizarea pregatirii comenzilor in bucatarie

Cu ajutorul unui monitor/a unei tablete, comenzile preluate de ospatari sunt disponibile instantaneu pentru pregatire, in ordinea preluarii lor.

3. Recunoasterea clientilor fideli

In Solutia noastra HoReCa se pot defini politici flexibile de marketing care sa ofere clientilor fideli preturi preferentiale sau discounturi setate in functie de diverse criterii. Se pot utiliza carduri cu puncte care sa identifice clientii fideli in cadrul unei retele de restaurante si care sa le asigure aceleasi standarde de servicii oriunde s-ar afla.

Managerii beneficiaza de rapoarte detaliate cuprinzand informatii despre cele mai vandute produse si despre comportamentul si preferintele consumatorilor in timp. A anticipa dorintele clientilor ajuta in construirea unui brand puternic al restaurantului si in cresterea notorietatii localului pe piata.

4. Automatizarea operatiunilor de evidenta contabila

Solutia WinMentor asigura gestionarea in timp real a stocurilor de materii prime si materiale. Generarea documentelor primare si a notelor contabile de intrare, iesire si transfer din gestiune se realizeaza automat pentru fiecare operatiune. De asemenea, WinMentor se interconecteaza cu anumite modele de case de marcat si imprimante fiscale care permit eliberarea de bonuri fiscale si facturi.

5. Gestionarea materiilor prime

WinMentor integrat nativ cu o solutie HoReCa ofera instrumente avansate de control a stocurilor. Se pot seta stocuri limita care sa asigure activitatea fara intreruperi a bucatariei si atentionari pentru management in momentul in care limita minima pentru materiile de baza este atinsa. De asemenea, in  virtutea vanzarilor, exista posibilitatea de a estima un necesar optim de materii prime si materiale  astfel incat sa fie minimizate perisabilitatile si imobilizarea resurselor banesti in stocuri prea mari.

Dacă vi-am starnit interesenul, vă steptam sa ne conectati telefonic, pe LiveChat sau printr-o forma de contact.