fbpx

Ce presupune un Magazin Online pentru afacerea ta?

Cum te ajuta SCRIBSOFTWARE sa incepi sa vinzi online cu succes?

Suntem o companie stratificata, impartita in diverse categorii.


Pentru ca ne cunoastem punctele forte si pentru ca stim sa recunoastem talentul, avem specialisti dedicati pe fiecare domeniu de activitate pe care il oferim:

Persoanele specializate in relatii cu clientii, care au o baza tehnica solida in spate, reprezinta echipa cu care aveti contact direct, punctul de legatura intre dumneavoastra si intreaga echipa din spatele oricarui proiect.
Partea de ERP sau Software de Gestiune este formata din specialisti in contabilitate si gestiune, care se asigura ca fiecare comanda, vanzare si factura va da zero batai de cap in a avea control total si clar asupra stocurilor, vanzarilor, comenzilor de la distribuitori sau forecast-urilor.
Specialistii in grafica, design si "bune practici" se ocupa de partea vizuala a magazinului tau online.
Dezvoltatorii si programatorii se asigura ca instrumentele pe care este construit magazinul au capacitatea sa va satisfaca toate nevoile, fie ca este vorba de functionalitati generale adaptate modelului dumneavoastra de business, sau solutii complet inovative nascute din experienta voastra anterioara.

Cel mai important lucru, din experienta noastra dobandita pe parcursul a multor proiecte incepute si incheiate cu succes, este intelegerea clara si concreta a nevoilor si asteptarilor clientului, atat la inceput de proiect, cat si pe parcursul acestuia, in etapele de testare, ajustare, dezvoltare s.a.m.d.


Stim cu totii cat poate fi de frustrant pentru o persoana care este doar semi-fluenta in limbaj tehnic de specialitate sa incerce sa transmita unui programator care sunt dorintele sale pentru un proiect.

Din acest motiv, persoanele de contact intre noi si client sunt persoane specializate pe relatii cu clientii, avand totusi si o baza solida in partea de dezvoltare.

In alte cuvinte, ne transmiteti ce aveti nevoie in cuvintele dumneavoastra, iar echpa de legatura se asigura sa ne transmita dorintele dumneavoastra transpuse in limbaj de specialitate.

Care sunt pasii PROCESULUI ?

Structurarea planului de actiune

Se stabilesc nevoile clientului, se structureaza in forma unei documentatii user-friendly si se analizeaza pasii impreuna cu clientul.

Dezvoltare si Implementare

In baza planului de actiune, se stabilesc prioritati si milestone-uri. La atingerea cu succes a acestor milestone-uri, stabilim intalniri si revizuim ce s-a facut.

Testare, Suport si Scolarizare

Cand proiectul este in proportie de 95% pregatit, incepe procesul de testare, scolarizare a persoanelor care urmeaza a folosi sistemul si suport remote sau on-premise.

Cum te ajuta SCRIBSOFTWARE sa incepi sa vinzi online cu succes?

Suntem o companie stratificata, impartita in diverse categorii.


Pentru ca ne cunoastem punctele forte si pentru ca stim sa recunoastem talentul, avem specialisti dedicati pe fiecare domeniu de activitate pe care il oferim:

Persoanele specializate in relatii cu clientii, care au o baza tehnica solida in spate, reprezinta echipa cu care aveti contact direct, punctul de legatura intre dumneavoastra si intreaga echipa din spatele oricarui proiect.
Partea de ERP sau Software de Gestiune este formata din specialisti in contabilitate si gestiune, care se asigura ca fiecare comanda, vanzare si factura va da zero batai de cap in a avea control total si clar asupra stocurilor, vanzarilor, comenzilor de la distribuitori sau forecast-urilor.
Specialistii in grafica, design si "bune practici" se ocupa de partea vizuala a magazinului tau online.
Dezvoltatorii si programatorii se asigura ca instrumentele pe care este construit magazinul au capacitatea sa va satisfaca toate nevoile, fie ca este vorba de functionalitati generale adaptate modelului dumneavoastra de business, sau solutii complet inovative nascute din experienta voastra anterioara.

Cel mai important lucru, din experienta noastra dobandita pe parcursul a multor proiecte incepute si incheiate cu succes, este intelegerea clara si concreta a nevoilor si asteptarilor clientului, atat la inceput de proiect, cat si pe parcursul acestuia, in etapele de testare, ajustare, dezvoltare s.a.m.d.


Stim cu totii cat poate fi de frustrant pentru o persoana care este doar semi-fluenta in limbaj tehnic de specialitate sa incerce sa transmita unui programator care sunt dorintele sale pentru un proiect.

Din acest motiv, persoanele de contact intre noi si client sunt persoane specializate pe relatii cu clientii, avand totusi si o baza solida in partea de dezvoltare.

In alte cuvinte, ne transmiteti ce aveti nevoie in cuvintele dumneavoastra, iar echpa de legatura se asigura sa ne transmita dorintele dumneavoastra transpuse in limbaj de specialitate.

Care sunt pasii PROCESULUI ?

Structurarea planului de actiune

Se stabilesc nevoile clientului, se structureaza in forma unei documentatii user-friendly si se analizeaza pasii impreuna cu clientul.

Dezvoltare si Implementare

In baza planului de actiune, se stabilesc prioritati si milestone-uri. La atingerea cu succes a acestor milestone-uri, stabilim intalniri si revizuim ce s-a facut.

Testare, Suport si Scolarizare

Cand proiectul este in proportie de 95% pregatit, incepe procesul de testare, scolarizare a persoanelor care urmeaza a folosi sistemul si suport remote sau on-premise.

Structurarea 

PLANULUI DE ACTIUNE

Pentru a ne face si noua munca mai usoara, dar cel mai important, pentru a crea o imagine realista clientului.

Atunci cand dorim, fie sa cream un magazin online de la zero pentru afacerea noastra, sau sa modernizam /eficientizam un magazin online existent, este foarte important sa intelegem ca un asemenea proiect are implicatii si necesitati pe care, de multe ori, poate le-am trecut cu vederea. In urma unui plan de actiune, clientul intelege necesitatea fiecarui aspect, solutie sau unealta implementata. Voi aveti viziunea, noi venim cu experienta si cu eventuale sugestii si propuneri de eficientizare a ei.

DEZVOLTARE & IMPLEMENTARE

1

DASHBOARD

Este pagina principală din admin unde sunt afișate statistici despre ultimele comenzi lansate în aplicație,  ultimii clienți înregistrați, ultimele produse adăugate, topul clienților, comenzilor și al produselor vândute.

2

COMENZI

Se afișează comenzile existente în sistem, numărul comenzii, clientul, valoarea, statusul acesteia (nouă, facturată, etc),  posibilitate de resincronizare cu aplicația de gestiune. Acțiuni permise asupara unei comezi: editare, afișare in format pdf, stergere.


La salvarea unei comenzi în sistem, se trimite automat un mail către client cu comanda atașată în format pdf. Același mail este primit și de către administratorul aplicației.

3

FACTURI

Facturile sunt importate automat prin sincronizare cu aplicația de gestiune. În momentul în care se închide o comandă print-o factura, se trimite automat un email de informare către client cu factura atasată în format pdf.


Automat, când o factură este emisă se închide si comanda care a stat la baza generării acesteia.

4

PRODUCATORI

În această macheta se ține evidența producatorilor. Fiecare produs trebuie să aibă atașat un producător.  Sunt afișate informații despre id-ul producătorului, numele acestuia, status active/inactive. Acțiuni permise  editare, ștergere.

5

PRODUSE

Tabela produsleor afișează informații despre id-ul produslui, codul, denumirea, um, stoc (sincronizat automat cu aplicația de gestiune), pret vânzare cu TVA, moneda, status activ/inactiv/in lucru (produsele inactive/in lucru nu sunt afișate în partea publică a site-ului), poza, daca se află în promoție, dacă este un produs recomandat la achiziție.


Actiuni premise: ediatre, stergere.


Se poate face ordonare dupa: cod, denumire, um, stoc, pret, status.


Se poate face căutare după cod sau denumire. Se poate face filtare după data, poza, promo, recomandat si după status.


Produsele noi adăugate în aplicația de gestiune sunt sincronizate în mod automat cu magazinul online.


Alte informații care se mai pot seta la un produs: descrierea lunga, scurtă, cuvinte cheie pentru optimizare SEO, cod de bare, categoria de produs, imaginea, documenție tehnica, pret de vanzare fara TVA, pret de vanzare in EUR.


Magazinul online permite lucrul cu liste de preturi. Acete liste de preț pot să fie atașate la client si atunci când aceștia sunt logați în site, să fie afișat pretul corespunzător listei setate la clientul logat pe site.

6

CATEGORII

Pentru o gestionare cât mai ușoară a categoriilor de produs, afișarea acestora se face printr-o structură arborescentă.

7

LISTE DE PRET

se afisează listele de preț existente în magazinul online. Gestionarea acestora se face din aplicația de gestiune  și se sincronizează în mod automat cu magazinul virtual. In cazul in care nu exista liste de pret in magazinul online, acestea se pot importa din catalogul dumneavoastra digital (aplicatii de gestiune, fisiere EXCEL, etc.)

8

CLIENTI

In tabela de clienți sunt afișate informații despre id-ul clientului, denumirea, CIF/CNP, email, web site-ul clientului, status active/inactive, listă de preț atașată.


Căutarea se poate face după: numele, CIF/CNP, email.


Ordonarea se poate face după: denumire, email, id.


Acțiuni premise: editare, stergere. Dacă un client are o comandă salvată în magazinul online, acesta nu mai poate să fie șters.


Alte informații: adresa sediului principal, adresă de livrare, nr. Reg. Com., banca, contul IBAN, modalitatea de livrare preferată, comenzile și facturile emise către client.


Aplicatia web permite setarea unui mesaj, care să fie afișat clientului la logarea acestuia în site. Se poate seta textul ce  se dorește a fi afișat , periodicitatea, intervalul de timp cât să fie afișat, dacă se trimite un mail de informare către client, dacă poate să fie dezactivat de către client, statusul activ/inactiv.

9

TEMPLATE-URI

Este o facilitate integrata si customizata in platforma online, prin care se pot seta șabloanele cu text predefinite pentru diverse acțiuni automate realizate de către magazinul online. Aceste acțiuni sunt: trimiterea unui mail de informare atunci când un client nou se înregistrează sau când resetează parola, cand salvează o comanda, când se trimite o invitație de înregistrare pe site.

10

PAGINI

Această secțiune a modulului admin vă va permite să creați pagini cu informații/prezentari de produse, firmă care să apară în partea publică și care să ofere informații utile și relevante despre ceea ce faceți dumneavoastră sau despre produsele pe care le comercializați prin portalul online

11

SETARI

Aici se pot seta datele de identificare ale firmei D-voastră, sigla care se dorește sa fie afișată  în site.
Setarile legate de informațiile necesare pentru calculul costurilor de transport.


Posibilitatea de a se efectua backup la baza de date, cât și la fișiere.


Adresa de mail a administratorului (pe care se trimit toate notificările automate emise de către magazinul virtual), codul de la Google Analytics  și Statcounter pentru urmărirea vizitelor din magazine.


Se mai poate seta plaja de numere pentru carnetul de comenzi, calea către folderul prin care se face sincronizarea cu aplicația de gestiune, generarea fisierului xml pentru indexarea site-ului în motoarele de căutare, etc.

12

USERI

Magazinul online permite setarea mai multor utilizatori care să aibă acces la partea de administare. Un utilizator face parte dintr-un grup care la rândul lui are drepturile doar asupra anumitor module din aplicație. Module sunt: comenzi, produse, clienți, etc
Acțiuni premise: adaugare, editare, ștergere.

Care sunt membrii

ECHIPEI SCRIBSOFTWARE?

Aceasta este o întrebare care ni se adresează foarte des în timpul discuțiilor cu clienți potențiali sau clienți existenți daca incepem un nou proiect pe o ramura IT diferita. Vom încerca să acoperim esența răspunsului aici.
Specialistii cu care colaboram sunt atat "in-house" cat si colaboratori dedicati in regim de consulting & partnership.

Oameni de legatura

Numar: 7

Ele sunt persoanele cu care veti sta de vorba (cel mai probabil cu 2 sau 3, in functie de caz), specializati in nevoile clientului si meniti sa inteleaga ce doriti si sa transmita departamentelor relevante.

Programare/Dezvoltare

Numar: 11

Este departamentul dedicat dezvoltarii solutiilor pe care le stabilim in cadrul etapei de stabilire a unui plac de actiune, pentru a aduce viziunea voastra din "vis" in "realitate". Intern, le spunem "Specialistii din umbra".

Graficieni / Frontend

Numar: 5

Ei sunt cei care cosmetizeaza creatiile celor mai sus-mentionati, in functie de identitatea, preferintele si cerintele clientului. Tot ei sunt cei care ofera consultanta in baza unor studii efectuate la nivel global.

List of Steps

TESTARE,

SCOLARIZARE & SUPORT

TESTARE

Scopul principal al fazei de testare este de a determina dacă sistemul automatizat / aplicația software sau altă soluție IT dezvoltată și testată preliminar în timpul fazei de dezvoltare este gata de implementare. In timpul acestei faze a procesului, stabilim intalniri saptamanale, discutam problemele identificare si decidem impreuna cea mai optima rezolvare pentru a ajunge la rezultatul dorit.


Procesul se imparte in: 


-> IDENTIFICARE (persoane dedicate - clienti, personal specializat din partea SCRIBSOFTWARE si persoane interne din cadrul companiei dumneavoastra, simuleaza experienta utilizatorului si identifica aspectele care nu functioneaza conform asteptarilor); 


-> PLANNING (saptamanal, stabilim intalniri si discutam toate problemele sau potentialele probleme identificate si stabilim metode pentru remedierea lor); 


-> REZOLVARE. (in baza celor discutate in planning, specialistii nostri redreseaza problemele identificate conform modului stabilit).

SCOLARIZARE

Trainingul este o etapă în cadrul procesului de implementare şi constă în sedințe de instruire a personalului d-voastră, pentru învățarea utilizării și mențenanței aplicației achiziționate. Aceste sedințe de traning au loc atât în perioada de implementare, înainte de punere în funcțiune a aplicației sau ori de câte ori se consideră necesar (ex. se angajează un salariat nou la departamentul financiar-contabil).


Aceste sedințe de traning sunt foarte importante în cadrul întregului proces de implementare, deoarece o bună cunoaștere a aplicației de către utilizatorii acesteia va conduce ulterioar la un număr redus de erori de operare, completarea tuturor informatiior necesare deciziilor manageriale, o extragere facila a datelor din rapoarte, etc.


Un factor important de success în reușita unei implemenări este nivelul de pregătire a utilizatorilor ce urmează să folosească sistemul, gradul de acceptare al acestuia de către utilizatori, precum și capacitatea societății/implementatorului de a prezenta avatajele sistemului și să mobilizeze angajații în procesul de implementare.


Şcolarizarea se realizează în conformitate cu drepturile şî atribuţiile pe care fiecare utilizator le îndeplineşte în cadrul firmei. Persoana/ele desemnate de către d-voastra vor beneficia de traning suplimentar legat de cea ce înseamnă administrarea bazei de date, a drepturior utilizatorilor în aplicaţie, configurarea de rapoarte (liste) noi în aplicaţie.

SUPORT

Aceste servicii se prestează de către reprezentanţii companiei noastre în baza unui contract de prestării servicii (servicii de tip abonament), care are incluse un număr de ore (convenite de comun acord cu d-voastră) sau pe bază de deviz şi factură, întocmit la fiecare incident care se remediează de către noi.


Timpii consumaţi pentru remedierea defectelor apărute şi timpii aferenţi deplasărilor la sediul d-voastră se contorizează şi la sfârşitul lunii se determină consumul total de ore pentru luna curentă. În cazul în care există depăşiri ale orelor din contract, acestea se facturează suplimentar în următoarea factură care se întocmeşte. Pentru evidenţa orelor consumate se utilizează un document „Fişa de activitate” care este întocmită de reprzentanţii companiei noastre şi este ştampilată şi semnată de către persoana desemnată să reprezinte compania d-voastră.


Prestaţii care se execută de către compania noastră, sunt:

-> analiza şi configurarea aplicaţiei conform noilor modificări apărute în fluxul de documente şi activitatea societăţii;

-> configurarea de rapoarte noi conform cerinţelor Dvs.;

-> şcolarizare personalului nou angajat în cadrul firmei;

-> remedierea erorilor de operare apărute în cadrul procesului de culegere date şi stabilirea unor reguli pentru evitarea pe viitor a unor situaţii similare (în măsura în care acest fapt este posibil);

-> stabilirea unei proceduri prin care se reglementează modul de realizare a salvărilor de siguranţă;

restaurarea bazei de date;

-> instalarea aplicaţiei în cazul în care se reinstalează sistemul de operare sau din cauza unui defect hardware;

-> instalarea versiunilor noi ale aplicaţiei;

-> orice situaţie care necesită suportul companiei noastre şi vizează aplicaţia achiziţionată de la noi.


Avantajele unui contract de mentenanţă post-implementare:


-> beneficiaţi de asistenţă telefonică şi remote desktop;

-> garanţia remedierii defectelor în timpii stabiliţi în contract;

-> beneficiaţi de regim preferenţial în remedierea defectelor;

-> garanţia funcţionări în parametri optimi a aplicaţiei şi fară întreruperi ale activităţii;

-> beneficiaţi de ultimele update-uri ale aplicaţiei;

-> predictibilitatea costurilor cu mentenaţa aplicaţiei.


Pentru o funcţionare optimă a întregi infrastructurii IT (a soluţiilor software cât şi a echipamentelor) din cadrul companiei d-voastră, vă recomandă să vizitaţi şi pagina ce conţine serviciile prestate de compania noastră, legate de mentenanţa echipamentelor şi sistemelor de calcul din cadrul companiei d-voastră. Utilizarea aceluiaşi furnizor atât pentru consultanţa software cât şi hardware, prezintă o serie de avantaje:


-> o cunoaştere temeinică a specificului companiei d-voastră;

-> o confidenţialitate crescută a datelor;

-> optimizarea costurilor prin achiziţionarea echipamentelor hardware în concordanţă cu cerinţele soluţiilor software;

-> o strategie globală de backup (e vizează baza de date a aplicaţiilor cât şi celelate date sensibile din cadrul companiei);

-> stabilirea unui parteneriat de durată, cu avantaje reciproce.

Vreti sa incepeti sa vindeti online sau aveti mai multe intrebari ?

Haideti sa discutam!

x Close

Like Us On Facebook