Web
Analytics

Pandemia a grabit tehnologizarea, automatizarea si aparitia AI

Home/ERP, General, News, Produse, SoftONE, WinMENTOR/Pandemia a grabit tehnologizarea, automatizarea si aparitia AI

program de gestiune

Pandemia a grabit tehnologizarea

Am intrat deja in cel de al doilea an dominat de pandemia de COVID care iata,  a afectat toate pietele la nivel global, atat companiile, cat si consumatorii si economiile statelor. De remarcat insa, sunt solutiile digitale precum aplicatiile de livrare, platile si serviciile bancare mobile – elemente care au devenit optiuni obligatorii pentru circumstantele prezente la care a fost impetuos necesar sa ne adaptam si sa gasim solutii imediate.

In acest articol vom incerca sa atingem mai multe aspecte legate de importanta digitalizarii atat in contextul pandemiei, dar si cel post pandemie, rezultat in urma acestor schimbari bruste de comportament economic si uman.

Este din ce in ce mai clar faptul ca digitalizarea a devenit un element esential pentru structura societatii, ea facandu-si loc peste tot in mediul in care traim: de la educatie, alimentatie, plati, pana la alte domenii aparent neimportante. In ultimii ani, am putut observa transformarea digitala in diferite forme, in toate domeniile si sectoarele, pandemia avand oarecum un efect dublu asupra digitalizarii, accelerand-o sub toate formele posibile.

Pe de o parte, cel mai probabil va accelera adoptiile tehnologice. Acest lucru va avea loc in zonele in care publicul este mai ezitant in privinta folosirii solutiilor digitale sau a aplicatiilor de la distanta.

Prin urmare, aceasta pandemie va obliga un numar mare de companii (in special cele mici si mijlocii) sa isi digitalizeze procesele.

Prin urmare, accelerarea adoptarii AI in urmatorii cinci ani va fi o problema nu numai de inovatie, ci si de supravietuire a companiilor de pretutindeni, deoarece iata, pandemia ne-a invatat ca uneori nu putem depinde doar de forta de munca umana.

Intreprinderile trebuie sa ia in considerare modul in care principiile interactiunilor personale pot fi extinse in mediul online, pentru a se adapta atat situatiei actuale, cat si a celei care urmeaza post pandemie.

In principal, aceasta se reduc la o buna comunicare, iar functionalitatea, cum ar fi live chat-ul, chatbotii sau cautarea inteligenta, pot oferi raspunsurile de care au nevoie afacerile pentru a oferi nu numai o experienta mai buna pentru clientii, ci si pentru a sprijini operatiunile de vanzari cu un canal de achizitie eficient.

Automatizarea proceselor este iata nu doar un moft, ci un „must do it”, in contextul acestor schimbari datorate pandemiei globale. Aplicatiile online precum cele pentru obtinerea autorizatiilor, a cautarii proprietatilor de inchiriere sau cele pentru continuarea studiilor superioare pot fi greoaie si neintuitive, mai ales atunci cand procesul nu este in intregime digitalizat si necesita utilizatorilor sa printeze si sa posteze formulare in format fizic.

In contextul pandemiei, avem mult mai putina libertate pentru interactiunile manuale. Astfel, nevoia de portaluri informative si intuitive pentru clienti a crescut exponential.

Factorul uman este inca prezent pentru verificarea pasilor importanti, dar procesul ruleaza automat o mare parte din volumul de munca. Astfel, li se asigura utilizatorilor toate informatiile necesare prin canale precum showroom-uri virtuale, hub-uri de informatii sau zone de intrebari personalizate – metode mult mai eficiente din punct de vedere financiar, dar si al timpului.

Desi mai exista manageri reticenti, ,ai devreme sau mai tarziu, competitia va adopa strategia castigatoare – cea a digitalizarii – reusind sa ofere atat produse si servicii mult mai calitative, cat si un cost mai scazut impreuna cu un timp de livrare mai bun.

Deci, alinierea la viitor nu este chiar atat de complicata daca apelam la un software sau o solutie care sa ne ajute in integrarea cat mai rapida si cu costuri cat mai reduse la aceasta. Daca va doriti o astfel de afacere sau un job in domeniu, puteti sa ne scrieti pe messenger si impreuna, vom gasi solutia cea mai eficienta afacerii dumneavoastra! Pentru orice sugestii, informatii sau doar pentru o simpla discutie, echipa Scribsoftware va asteapta, deoarece doar impreuna putem gasi solutia cea mai bun pentru afacerea dumneavoastra! 

Activ