fbpx

Care este scopul software-ului CRM intr-o afacere?

Home/CRM, ERP, News, SoftONE, WinMENTOR/Care este scopul software-ului CRM intr-o afacere?

Practic, ajuta la cresterea relatiilor cu clientii pentru vanzari pe termen lung. Desi principiul care sta la baza in CRM nu este acela de a stoca profituri mai mari, ci de a face clientii fericiti, ceea ce la randul lor duce la loialitatea produselor si la mai multe venituri pentru afaceri. 

In acest ghid veti gasi raspunsuri mai detaliate cu privire la aspectele fundamentale ale software-ului CRM. Acestea includ urmatoarele: 

  1. Care este scopul software-ului CRMintr-o afacere? 
  2. Ce este software-ulCRM? 
  3. Care sunt avantajele software-ului CRM?
  4. De ce ar trebui sautilizati software-ul CRM si instrumentele sale? 
  5. Cumoptimizeaza software-ul instrumente CRM? 
  6. Cine ar trebui saconduca modul in implementarea software-ului CRM? 
  7. Cum ar trebui sapun in aplicare un software CRM? 
  8. Care sunt problemelepotentiale ale software-ului CRM? 
  9. Cum pot implementa eficient software-ulCRM? 

Dat fiind faptul ca cele mai mari denumiri din software-ul CRM (ex. SoftONE Cloud CRM) ajuta companiile sa obtina o crestere fara precedent, este interesant de mentionat ca piatin sine este estimata sa ajunga la 81,9 miliarde dolari pana in 2025, o indicatie clara a modului in care intreprinderile in general au adoptat CRM in operatiunile lor. Si de ce nu, atunci cand studiile ample arata ca 74% dintre companii spun ca, CRM imbunatateste accesul la datele clientilor. Aici sunt raspunsurile la cele mai urgente intrebari despre CRM si cum poate beneficia si afacerea dvs. 

  1. Care este scopul software-ului CRM intr-oafacere? 

In cele din urma, raspunsul la intrebare – care este scopul software-ului CRM intr-o afacere?  

Scopul unui CRM, spre exemplu SoftONE Cloud CRM, este acela de a furniza in timp util, eficient si precis, toate instrumentele esentiale pentru o companie sau intreprindere de a pastra clientii si, prin aceasta, sa realizeze o crestere sustinuta a vanzarilor. Va puteti gandi la platformele software CRM ca la centrul dvs. de informare pentru fiecare lucru care ar conta in legatura cu clientii companiei dvs., de la plangeri, istorii de cumparare si modele, la modul in care vanzarile si marketingul dvs. s-a desfasurat impotriva celor mai recente strategii de marketing si de fidelizare a companiei . 

  1. Ce este Software-ul CRM?

Ne-am adresat intrebarea principala (care este scopul software-ului CRM?) Dar ce este cu adevarat software-ul CRM? 

Rreprezinta un cumul de instrumente de organizare a interactiunilor intra si inter departamentale, precum si a interactiunilor cu prospectii, clientii, furnizorii si alte companii. 

Din exterior, clientii care interactioneaza cu o companie o percep ca pe o singura entitate, in ciuda faptului ca interactioneaza cu angajati avand pozitii si apartinand unor departamente diferite. CRM-ul este o combinatie de proceduri, procese si strategii implementate intr-o organizatie, cu scopul de a unifica interactiunile cu clientii si de a valorifica informatiile despre acestia. Implementarea sistemelor de tip CRM sustin atragerea celor mai profitabili clienti si generarea de noi oportunitati pe clientii existenti. 

 Acest sistem acopera multe domenii diferite, inclusiv activitati de vanzari, marketing integrat, precum si asistenta pentru clienti si service. Cu toate acestea, o companie poate alege sa utilizeze un sistem CRM numai pentru o parte din activitati. Nu toate intreprinderile aleg sa utilizeze integral capacitatile sistemului CRM si mai mult decat atat, unele aleg sa le foloseasca in moduri diferite. De exemplu, o firma poate folosi sistemul CRM numai pentru managementul vanzarilor, iar pentru service si marketing sa nu foloseasca un CRM, in timp ce o alta firma poate utiliza un sistem CRM numai pentru asistenta clientilor. Sistemele CRM ca si SoftONE Cloud CRM, prin urmare, trebuie sa sprijine o gama larga de scenarii de utilizare in conformitate cu diversele cerinte de afaceri. 

  1. Care sunt beneficiile software-ului CRM?

Beneficiile unui CRM pentru o companie sunt semnificative, chiar daca vom prespune ca doar o parte din obiective propuse sunt atinse. Returul pe investitia intr-un CRM il reprezinta  suma veniturilor suplimetare la care utilizarea acestuia contribuie, dar si sumele economisite din optimizarea activitatilor.   

In ceea ce priveste veniturile, returul vine din diverse categorii cum ar fi: venituri incrementale, cresterea marginilor, cresterea productivitatii.  In plus fata de aceste beneficii cuantificabile, exista si o serie de beneficii soft (mai sificil de cuantificat) cum ar fi:  

  • cresterea loialitatii clientilor pron oferirea de servicii mai bune,  
  • reducerea ciclului de vanzare prin cresterea nivelului de automatizare al activitatii agentilor,  
  • un process decizional mai bun prin accesul in timp real la o informatie corecta,etc. 

Mai precis, SoftONE Cloud CRM ofera urmatoarele avantaje: 

  • Informatiile despre clienti au fost imbunatatite 
  • Comunicare rapida si eficienta a clientului 
  • Serviciu pentru clienti mult imbunatatit si mai inteligent 
  • Sarcini precum completarea formularelor, trimiterea rapoartelor sunt usor automatizate 
  • Grupurile de vanzari, marketing si servicii pentru clientisi sporesc eficienta 
  • Datele analitice si raportarea sunt mult imbunatatite 
  • Intreprinderile sunt mai bine plasate pentru a furniza produse si servicii de varf 
  • Redimensionarea maxima si vanzarea incrucisata 
  • Crearea si pastrarea clientilor fideli 
  • Cresterea vanzarilor, cresterea veniturilor 
  1. De ce ar trebui sa utilizati software-ul SoftONE Cloud CRM si instrumentele sale? 

Software-ul CRM este tehnologia de sprijin de Managementul relatiilor cu clientii. Este un loc in care sa stocati toate informatiile despre clienti, parteneri, furnizori si toti cei care, in orice fel sunt conectati cu compania. Cu aceasta solutie, puteti verifica cu usurinta istoricul clientului, gestionarea corespondentei, sa pregatiti si sa trimiteti o oferta pentru a selecta clientii cei mai rentabili, sa organizati activitatea comerciantilor,sa gestionati campania de marketing si fluxul de vanzari. Pe piata, puteti gasi o multime de sisteme CRM – atat independente cat si integrate in pachete de programe mai mari (de exemplu, ERP.). Printre acestea sunt solutii comerciale, precum si un software complet gratuit (open source), oferind nu mai putine oportunitati. 

  1. Cum optimizeaza uneltele software un CRM? 

Daca ne gandim ca in aceasta economie de piata si in aceasta era, mai putem face schimbarilor care au loc in mangement si marketing, in logistica, fara sa implementam un CRM, inseamna ca nu realizam inca faptul ca omul, niciodata nu va avea precizia si claritatea raportului si analizei, precum un sistem informational, care este exact si nu da erori. 

  1. Cine ar trebui sa conduca implementarea software-ului CRM? 

Daca sunteti o companie tanară care intentioneaza sa utilizeze direct un software CRM pentru a incepe operatiunile, problema implementarii unui sistem de management al relatiilor cu clientii trebuie sa fie destul de simpla: angajati, conducerea si membrii echipei care sunt deja destul de familiarizati cu un software CRM, obtineti un IT care ar putea ajuta cu usurinta cu instalarea cu ajutorul unui consultant de la compania care furnizează CRM la care intentionati sa va abonati, efectuati o testare a intregii configuratii, perfectionatsi reglati fin. 

 Succesul presupune abilitatea de a transforma aceste date in informatii relevante, care puse in practica sa permita companiei adaptarea rapida la nevoile si preferintele clientilor. Companiile de succes sunt focusate pe intarirea relatiei cu clientii, pe fidelizarea acestora si cresterea vanzarilor in paralel cu eficientizarea operatiunilor interne. Pentru a atinge aceste obiective instrumentele software de gestiune a relatiei cu clientii sunt esentiale.  

Inainte de a lua in considerare este de a elabora module de formare pentru a va retola angajatii Astfel acesta vizeaza scenarii comune pentru un departament de marketing privind targetarea celor mai buni clienti, identificarea facila a prospectilor, initierea rapida a unor campanii de promovare, obtinerea unui feedback eficient, schimb de informatii intre departamente etc.  

Cu siguranta te intrebi daca implementarea unui software nou este costisitoare. Raspunsul este unul simplu: implementarea unei solutii de tip CRM ca si SoftONE Cloud CRM reprezinta o investitie, nu o cheltuiala. 

Avand ca obiectiv principal cresterea profitabilitatii, un sistem de management integrat automatizeaza activitatile zilnice astfel incat urmareste atat reducerea costurilor, casi cresterea veniturilor.

Daca faci o analiza a costurilor comparativ cu beneficiile aduse de utilizarea unui CRM, vei vedea ca implementarea unui soft nou reprezinta cu certitudine o investitie profitabila. 

  1. Cum ar trebui sa pun in aplicare un software CRM? 

Intr-un mediu de afaceri din ce in ce mai competitiv, gestionarea activitatilor intr-un sistem CRM iti ofera avantaje cheie. Optimizarea timpului si eficientizarea informatiilor pe care le detii te ajuta sa cresti eficienta angajatilor si sa profiti de orice oportunitate de vanzare. 

Implementarea unei solutii software de tip CRM este mult mai usoara decat pare. Daca optezi pentru dezvoltarea companiei tale prin utilizarea unui soft nou, cea mai mare parte a implementarii este facuta de echipa de programatori. Este nevoie doar de datele cu care lucrezi, iar echipa dezvoltatoare are grija ca acestea sa fie transferate si organizate eficient in noul sistem de operare.

Un factor foarte important pe care il avem in vedere atunci cand dezvoltam solutii noi, il reprezinta siguranta privind integritatea si securitatea datelor. De aceea dispunem de un server web echipat cu solutii optime de stocare a datelor, astfel informatiile companiei tale sunt pastrate in medii criptate asigurand toate masurile de siguranta necesare.  

  1. Cum pot implementa eficient software-ul CRM?

De la inceput, definiti clar obiectivele dvs. Fiti receptivi la informatiile pe care vi le vor oferi cei de la departamentele contabil si IT si alegeti  intotdeauna  un sistem modular care se poate scala si adapta, personaliza dupa nevoile companiei. Exista foarte multi ofertanti pe piata, iar unul dintre ei, categoric va avea solutia de care aveti nevoie.  

  1. Care sunt problemele potentiale ale software-ului CRM? 

Una dintre problemele obisnuite cu care se confrunta companiile atunci cand se lanseaza CRM este lipsa intelegerii corecte si, astfel, sustinerea directorilor de nivel superior. Dar exista si alte probleme la fel de frustrant de urmarit: 

  • Determina problema pe care incerci sa o rezolvi 
  • Gaseste o solutie care iti poate rezolva problema 
  • Creeaza o lista de verificare a caracteristicilor necesare 
  • Alege un program care permite sa personalizezi comunicarea 
  • Cauta functii care prioritizeaza comunicarea 
  • Gaseste un program care va economisi timp 
  • Automatizeaza cand este necesar 
  • Mentine mereu in minte conversia 
  • Gaseste un program care functioneaza rapid 
  • Uita-te la caracteristicile analitice 
  • Asigura-te ca esti capabil sa navighezi in Software 
  • Gandeste-te la obiectivele generale ale afacerii 
  • Gaseste un program care va creste odata cu firma 
  • Uita-te la modelele de servicii pentru clienti 
  • Ia in considerare nevoile personale ale clientilor 
  • Asigura-te ca cineva este disponibil atunci cand ai nevoie de ajutor 
  • Alege un model de pret care sa se potriveasca nevoilor tale 

Deci, alinierea la viitor nu este chiar atat de complicata daca apelam la un software sau o solutie care sa ne ajute in integrarea cat mai rapida si cu costuri cat mai reduse la aceasta. Daca va doriti o astfel de afacere, puteti sa ne contactati telefonic sau pe mail si impreuna, vom gasi solutia cea mai eficienta afacerii dumneavoastra! Pentru mai multe informatii, intrebari, nelamuriri, va stam la dispozitie atat prin intermediul functiei de chat de pe site, cat si telefonic sau la sediul nostru.

Activ