aparut o noua versiune a aplicatiei financiar contabile si de gestiune, WinMENTOR 811.02 [15.04.2016] care aduce o serie de imbunatatiri ale aplicatiei:
- S-a adaugat coloana “Observatii articol” in listele din MISCARI: “Receptii”, “Intrari”, “Importuri”, “Situatia predarilor” si din PARTENERI: “Facturi in asteptare”
- La listele “Efecte de incasat”/ “Efecte de platit” s-a corectat informatia adusa in coloana Banca.
- Jurnal vanzari – corectie privind iesirile cu TVA la incasare din 2015 care ating termenul de 90 de zile (ramas setat gresit in constanta) si devin automat exigibile in 2016.
- Corectie in lista “Facturi de intocmit” pentru categoria de utilizatori Blind – nu se vedeau valorile documentelor si preturile de vanzare.
- S-a corectat catitatea in unitatea de masura secundara din lista “Facturi de intocmit”.
- NOMENCLATOR ARTICOLE – S-a introdus posibilitatea asocierii categoriei de articole pentru care se aplica taxarea inversa a TVA-ului (se utilizeaza pentru generarea declaratiei 394).
- NOMENCLATOR PARTENERI – Pentru partenerii persoane fizice s-a activat posibilitatea introducerii mai multor sedii de livrare si a persoanelor de contact.
- COMENZI – In listele generate de pe machetele de inregistrare a comenzilor s-a introdus constanta specifica “SERIE COMANDA” (in cazul comenzilor interne pe langa seria comenzii s-a adaugat si SERIE COMANDA CLIENT).
- CHITANTA / BON FISCAL INTRARE- S-a corectat posibilitatea de atribuire a valorii “Da” flagului “Factura simplificata”.
- FACTURI – A fost adaugat un nou tip de plata/incasare in cazul scadentelor asteptate, pe facturi:”Online”.
- RECEPTII – La listarea NIR-urilor s-a adaugat coloana “Observatii articol.
- AVIZE INTRARE PENTRU FACTURILE IN ASTEPTARE – A fost corectata inregistrarea receptiei.
- FACTURI INTRARE – A fost limitata functionarea tab-ului nou introdus “Destinatie” la factura de intrare obisnuite, factura la aviz, invoice, factura in asteptare, chitanta/bon fiscal.
- FACTURI DE IESIRE LA AVIZE – S-a modificat inregistrarea contabila corespunzatoare facturii pentru cazul in care este inregistrata cu taxare inversa dar avizul s-a inregistrat cu TVA neexigibil.
- FACTURI DE IESIRE LA AVIZE – A fost corectata inregistrarea contabila pentru cazul in care factura se inregistreaza pentru un aviz in custodie iar discount-ul se inregistreaza prin intermediul butonului “Discount / Majorare”.
- FACTURI IESIRE – A fost introdus flag-ul “Stornare” care atunci cand capata valoarea “Da” nu mai permite introducerea cantitatilor pozitive pe factura si nici salvarea facturii cu articole cu cantitati pozitive. Flag-ul este utilizat la generarea declaratiei D394, in care trebuie sa se raporteze seria si numarul facturilor stornate. Este de asemeni utilizat in inhibarea optiunii de inregistrare a coletelor pentru AWB.
- CONSTANTE GENERALE DE FUNCTIONARE – A fost introdusa o noua categorie “COLETE (AWB)” in cadrul sectiunii corespunzatoare iesirilor. Noua categorie contine patru constante de configurare a modului de lucru:
- “Platitor implicit expeditie colet: Expeditor/Destinatar/Tert/Nedefinit”;
- “Valoare implicita asigurata: Valoare factura/0″;
- “Persoana contact specificata: Nu/Da”;
- “Descriere implicita continut colet: …(se va introduce un sir de caractere de maxim 100 caractere).
- AWB – Corectii generale si optimizarea inregistrari. Rezolvat problema persoanei de contact, telefon si E-mail in cazul in care destinatarul este persoana fizica.
- VERIFICARE STRUCTURI – A fost optimizata executia procedurii avand ca efect reducerea de pana la 50% a duratei de executie.
- VERIFICARE COERENTA ARTICOLE ECHIVALENTE – A fost corectata procedura de completare automata a echivalentelor articolelor.
- EMULARE TASTATURA – Daca bonul este asimilat unei facturi simplificate s-a reactualizat completarea plafonului pentru valoarea bonului.
- ACTUALIZARE INTERFETE – S-au actualizat interfetele de inregistrare a conditiilor de salarizare, contributii, deduceri, impozitar, indexare contracte in ceea ce priveste tipurile de contracte utilizate.
- COSTURI DESFACERE – S-a optimizat modul de inregistrare a datelor.
- INFO STOC – A fost reproiectata.
- FACTURARE – Corectii pentru cazul in care platitorul se selecteaza direct pe factura.