Web
Analytics

WinMENTOR ENTERPRISE

Home/WinMENTOR ENTERPRISE

WinMENTOR ENTERPRISE

Aplicația ERP WinMENTOR ENTERPRISE

este un pachet de programe care ajută companiile să își eficeintizeze activitate prin urmărirea profitabilității pe centre de cost, bugetarea cheltuielilor și a veniturilor, cashflow, gestiunea comenzilor și relațiilor cu clienții, programarea producției și urmărirea acesteia, etc . Este rodul muncii unui echipe care are o experienței de peste 20 de ani și are la baza feedback-ul a peste 35.000 de utilizatori ai aplicaţiei de gestiune WinMENTOR

WinMENTOR ENTERPRISE este singurul program informatic de gestiune din România care generează înregistrări contabile automate în mai multe planuri de conturi simultan, pe măsura introducerii documentelor primare, astfel încât informaţia contabilă atât de necesară deciziilor manageriale devine accesibilă instantaneu.Programul ERP WinMENTOR ENTERPRISE oferă celor care nu vorbesc limba română accesul la intefața aplicației și în engleză. La afișarea unui raport utilizatorii pot opta pentru încărcarea configurărilor în limba engleză. Sunt în pregătire şi versiuni în alte limbi.Firmele pot fi organizate pe subunităţi distincte. Lucrul pe subunităţi permite “izolarea” completă a unei subunităţi în cadrul firmei. Orice raport poate fi executat pe fiecare subunitate în parte, inclusiv balanţa contabilă sau pe toată firma.

Interfaţa prietenoasă și intuitivă a programului ERP permite utilizatorilor să personalizeze aspectul și funcţionarea aplicaţiei într-o multitudine de aspecte: culori, fonturi, tabele cu coloane configurabile, redimensionarea machetelor, ascunderea controalelor neutilizate sau interzise de pe machete, mecanisme de tip wizzard pentru accelerarea operării.

​WinMENTOR ENTERPRISE este una dintre cele mai complete aplicații ERP existente în piață  care vă permit să urmăriți întreaga activitate a firmei, indiferent de domeniul  în care activați: distribuție, producție, retail, agricultură sau servicii.

O parte dintre modulele conținute de aplicație:

  • Contabilitate și gestiune
  • Producție, urmărire și programare (Gantt)
  • Oferte, comenzi, contracte furnizori și clienți
  • CRM (Customer Relationship Management)
  • Parc auto
  • Mentenanță utiliaje
  • IFRS
  • EDI (Electronic data interchange)
  • Mijloace fixe și obiecte de inventar
  • Salarii
  • Retail
  • WME Analytics, soluție de BI

Indentificare unui program ERP optim pentru o firmă este o sarcină dificilă. Prezentarea aplicatiei și întelegerea cerințelor companiei de către consultant este un pas esențial în identificarea celor mai bune soluții și reușita implementării.

​Solicită o prezentare pentru a ne cunoaște și a identifica împreună modul cum putem să contribuim la dezvoltarea afacerii tale.

WinMENTOR ENTERPRISE poate să ajute o firmă care activează în domenii precum:

  • DISTRIBUȚIE
  • producție
  • retail
  • a avea un control eficient al stocurilor prin oferirea de rapoarte clare și actuale a situației stocurilor fie că sunt în depozit, puncte de lucru sau la terți;
  • urmărirea produselor prin coduri de bare, contribuie la eliminarea erorilor de operare frecvente în cazul în care identificarea produselor se face manual;
  • situația comenzilor primite de la clienți și nelivrate. Este importanta onorarea fiecărei comenzi primite, deoarece contribuie la imaginea firmei și la creșterea veniturilor.
  • identificarea corectă a necesarul de aprovizionat pe baza comenzilor de la clienți, a stocului minim și maxim, a comenzilor lansate către furnizori și a stocurilor disponibile în firmă.
  • gestionarea limitelor de credit acordate clienților și avertizarea sau blocarea atunci când limita setată este depășită;
  • existența unui mecamism de avertizare în cazul în care prețul este mai mic decât prețul de achiziție;
  • a determina sumele ce urmează să fie plătite către furnizori, salariați, etc și a ceea ce urmează să fie încasat de la clienți;
  • aveți informații permanent legate de cantitățile vândute, volumul vânzărilor și a profitabilității realizate pe clase de produse, producători, UM, alte caracterisitici (culoare, lungime, etc);
  • identificarea vânzărilor făcute de fiecare agent în parte, discounturile acordate, profitabilitatea agentului;
  • să automatizați procese prin integrarea cu aplicații de gestiune a depozitului (receptie, picking, urmărire pe serii – loturi, locații, etc) sau cu o aplicație de management a forței de vânzare ( comenzile sunt culese de către agenți de pe telefoane sau tablete, pot să emită facturi, chitanțe, avize. Pot să-și vadă soldurile clienților proprii și să-și urmarească statistici proprii legate de activitatea desfășurata).
  • evidența proceselor de fabricație (rețete) în care se pot evidenția atât consumurile de materii prime și materiale cât si a manoperei necesare;
  • se pot evidenția produsele reziduale apărute ca urmare a procesului de fabricație;
  • se poate lucra cu antecalcul și postcalcul pentru determinarea cât mai exactă a costurilor de producție;
  • aplicația permite înregistarea și urmărirea consumului aferent comenzilor de peoducție lansate;
  • se emit bonuri de consum si note de predare în baza comenzilor de producție existente în sistem;
  • aplicația generează raport de producție;
  • există posibilitatea implementării și utilizării contabilității de gestiune (clasa 9);
  • există posibilitatea urmăririi profitabilitătii pe centre de cost, unde un centru de cost poate sa fie o secție, o hală, un departament, etc.
  • Integrarea cu aplicația de gestiune a depozitului pentru automatizarea activităților de recepție, livrarea către secții de materii prime/semifabricate sau către clienții de produse finite;
  • Implemetarea codurilor de bare pentru reducerea erorilor de opeare;
  • Inventarierea produselor se poate face pentru un depozit, secție, hală, etc. Aplicația generează listele de invenatar și automat procese verbale de diferențe, care se concretizează fie în mariri sau diminuari de stoc, în funcție de situație.
  • Evidența comenzilor trimise către furnizori;
  • Evidența comenzilor primite de la clienți, legate de comenzile interne de producție rezulatate din acestea.
  • afișarea permanenta a unei situații actuale a stocurilor de marfă existente în magazin sau în depozit;
  • urmărirea produselor prin coduri de bare, contribuie la eliminarea erorilor de operare frecvente în cazul în care identificarea produselor se face manual;
  • a termenelor de valabilitate a produselor aflate spre vânzare;
  • preluarea cantităților de la cântare electronice interfațate cu aplicația;
  • emiterea de bonurilor fiscale direct din aplicație;
  • implementarea si urmărirea campaniilor de fidelizare;
  • gestionarea promoțiilor;
  • generarea și listarea codurilor de bare;
  • interfață simplă de vânzare;
  • sposibilitatea de a utiliza cititoare de coduri de bare pentru evitarea erorilor de operare;
  • posibilitatea de a emite o factură atașată unui bon fiscal;
  • listare de situații legate de stoc, registru de casă, raport de gestiune;
  • posibilitatea de a lucra cu evidență global-valorică sau cantitativ-valoric;
  • puncte de vânzare multiple care lucrează simultan;

5 motive pentru care să alegi WinMENTOR ENTERPRISE

REDUCE COSTURILE

permite înregistrarea datelor o singura data, oferă acces instant la informatii tuturor utilizatorilor intersati, automatizeaza procese, automatizează raportarea informatiilor. Procesarea datelor într-un sistem ERP se face cu mai putin oameni și reduce semnificativ erorile de operare.

SIMPLIFICĂ OPERAȚIUNILE

înlocuieste mai multe sisteme și intgereaza procesele din toate intr-o singura aplicatie; in multe companii fiecare departamente foloseste propia solutie software, astfel fiind foarte dificil de administrat toate aceste aplicatii si de centralizat informatiile generate de aceste sisteme. Prin implementarea unui sistem ERP, se permite înregistrarea și afisarea informatiilor intr-un mod unitar. Se intampla foarte des ca in situatia in care folositi mai multe sisteme sa existe diferente intre valorile afisate.

PERMITE DEZVOLTAREA

de dragul exercițiului, să presupunem că aveți o compania care are magazine deschise în mai multe orase, ce se intampla daca deschideti un nou magazin? Este foarte usor sa deschizi un nou magazin, este foarte complicat sa faci ca acel magazin sa functione ca parte dintr-un sistem. Daca ai un sistem ERP, noul magazin preia automat porcesele tale, are acces la datele din companie.

CREȘTE CONTROLUL PROIECTELOR/PROCESELOR DIN COMPANIE

toate datele fiind centralizate si disponibile imediat ce acestea au fost culese de utilizatori, sistemul vă permite să aveți acces la informati despre vanzari, taskuri, oferte generate, termene de livrare, incasari, plati, costuri, etc;

RAPOARTE

un sistem ERP oferă un set de rapoarte foarte bune care acopera un spectru larg de informatii necesare in administrarea unei afaceri. Este foarte bine sa stiti de la inceput care sunt informatiile de care aveti nevoie si sa va asigurati ca sistemul pe care vreti sa il achizitionati, va furnizeaza aceste informatii.

În situația în care aveți nevoie de mai mult, WinMENTOR ENTERPRISE prin modulul WME Analytics oferă un sistem de BI bazat pe platforma Qlik Sense.

Solicită o prezentare a aplicației WinMENTOR ENTERPRISE