Posibilitățile de lucru oferite utilizatorilor acoperă integral cele mai complexe solicitări ale departamentelor comerciale. Astfel, sunt acoperite integral contractele comerciale de vânzare-cumpărare și cele de leasing operațional și financiar. Ofertele, comenzile și contractele cu partenerii (furnizori, clienți) pot fi gestionate integral.
Iată și unele facilități specifice firmelor de distribuție:
- atribuirea automată de discounturi sau majorări de prețuri de vânzare, după diverse criterii;
- lucrul cu articole cu prețuri multiple și cu categorii de preț implicite;
- inregistrarea automată a taxelor de coletărie (pe greutate, pe valoare, cu valoare declarată, taxe ramburs, etc.);
- urmărire garanții la vânzare;
- generarea de facturi pentru comenzile de la clienți, în limita stocurilor disponibile și în ordinea termenelor de livrare;
- generator de facturi pentru vânzari;
- facturare automată pentru servicii de tip abonament;
- generator de facturi pentru vânzări/achiziții în rate;
- generator de facturi pentru vânzări/achiziții în leasing.
Listele specifice acestui modul acordă utilizatorului avantajul de a obține informații detaliate despre rezultatele activității sale comerciale:
- stocuri: necesar de aprovizionat, stocuri critice, în curs de epuizare, fără mișcare, prognoza de stocuri bazată pe perioade comparabile;
- urmărirea situației partenerilor: plăți/încasări, furnizori neachitați/clienți datornici;
- facturi nesosite/facturi de intocmit;
- liste de intrări/ieșiri pe firmă și pe gestiuni;
- topul vânzărilor/încasărilor în lei și în valută;
- topul clienților/furnizorilor;
- comenzi către furnizori/de la clienți, comenzi în curs, comenzi de la și către subunități;
- evidența vânzărilor pe perioade specifice, durata medie de încasare pe fiecare agent de vânzări, istoricul vânzărilor pe articole și pe parteneri.